Ingatlankezelés

Társasházak és üzleti célú ingatlanok kezelése

Társasházkezelés

A társasházkezelő a társasház működésének és fenntartásának hosszabb távú stratégiai partnere. Fontos tudni, hogy társasházkezelő igénybevétele a társasházak számára nem kötelezettség, hanem lehetőség, ami a közös képviselethez képest nagyobb szakértelmet és biztonságot garantál.

A társashákezelő feladata, hogy professzionális szinten lássa el -többek között- az alábbi feladatokat:

  • a tulajdonostársakkal kötött megbízási szerződésben foglaltak szerint szervezi az üzemeltetési és karbantartási feladatokat, átlátható és elszámoltatható módon
  • alvállalkozók transzparens kiválasztása
  • irányítja és ellenőrzi a tervezett felújításokat
  • javaslatokat dolgoz ki a társasház gazdálkodása, a közös tulajdonú épületrészek hasznosításának kérdésében
  • gondoskodik az épület takaríttatásáról és zöldterületének kezeléséről

Irodaházak és üzleti célú ingatlanok, valamint magánlakások teljes körű kezelése

Az ingatlankezelés egy olyan üzleti együttműködés, amely során a tulajdonos megbíz egy céget a tulajdonában álló lakó-, vagy üzleti célú ingatlannak a kezelésével. Az ingatlankezelő átvállalja az üzemeltetéssel járó összes feladatot és hosszú távú stratégiai partnere a tulajdonosnak.

Az ingatlankezelés legfontosabb előnyei:

Jelentős időmegtakarítás: professzionális menedzsment hiszen a panaszok kezelése, az ingatlan állapotának ellenőrzése, a szolgáltatókkal és közművekkel történő kapcsolattartás, az adminisztrációs feladatok és egyéb teendők hosszú órákat vehetnek igénybe. Ezeket a magas idő- és energiaigényű feladatokat átvesszük Öntől.

Jogi segítségnyújtás: jogi probléma esetén azonnali segítséget tudunk nyújtani

Valódi passzív jövedelem: üzleti célú ingatlanok tulajdonosainál számos operatív feladat merülhet fel és ahhoz, hogy valóban “passzív” legyen a jövedelem, a kellemetlen és magas erőforrásigényű feladatokat érdemes másra átruházni, vagy kiszervezni. Ezért érdemes ingatlankezelővel együttműködni, mert mi lehetővé tesszük a passzív jövedelmet.

Milyen feladatokat látunk tehát el?

  • analízist készítünk az ingatlan hasznosításáról
  • hosszútávú bérbeadás esetén átvilágítjuk a bérlőket
  • elkészítjük a bérleti szerződéseket
  • ellátjuk a karbantartási feladatokat
  • teljes körű ügyintézést vállalunk a szolgáltatók (közművek) és hivatalok felé
  • kezeljük a felmerülő jogi problémákat
  • rendszeresen kommunikálunk a bérlőkkel és kezeljük a felmerülő panaszokat
  • gondoskodunk a takaríttatásról
  • megjelölt időközönként jelentést készítünk

Épülettakarítás

Az épülettakarítással kapcsolatos szolgáltatásokról az epulet-takaritas.com oldalunkon találnak részletes információt.

A tisztaság nem csupán esztétikai kérdés, hanem az Ön és kollégái egészségének, jólétének is alapja. Elkötelezettek vagyunk abban, hogy környezetbarát és fenntartható módszerekkel dolgozzunk, mely célkitűzés kombinálható a hatékony és időtakarékos munkavégzéssel egyaránt.

Rendszeres, illetve eseti épülettakarítás az alábbi területeken:

  • irodahelyiségek
  • hivatali helyiségek
  • üzlethelyiségek
  • szálláshelyek
  • raktárak
  • csarnokok
  • vegyszermentes ipari épületek

 
 
*Az ingatlankezelői szolgáltatásokat nyújtja: ST Szám-Ház Társasházkezelő Betéti Társaság (székhely: 7634 Pécs, Őszirózsa utca 14/1.)